tisdag 4 oktober 2005

wow!

I have been gone again :) Anyways me and daughter both said that this was a great day to take pictures outside! It is the most fantastic fall day and I love it! I am impressed in how good she is taking pictures, although she is just 6. I love how they turned out all playful and fun.

Hm..what has happened? We joined W.W a month ago and everything is really going so well. Our bodies has made that change concerning sugar and fat and now my tummy hurts when I eat to fat food och with a lot of sugar. I have lost 3.5 kg which is like 6 lbs I think. And I am so pleased and proud of myself for really sticking to it and working really hard. Aswell as my exercise that I do every other day. I haven´t cheated once! An as a true scrapbooker I have done an album :) Check it out on 2 peas as always just search for my peanut name Lisafisa


_________________________________

Jag har varit borta igen :) I alla fall sa både dotter och jag att det vore en sån fin dag att ta kort utomhus idag. Det är den mest fantastiska höst dagen och jag älskar det! Jag är imponerad av hur bra kort hon tar, hon är ju bara 6. Jag älskar hur de blev, så lekfulla och kul.

Hm...vad har hänt? Vi gick med i Viktväktarna för en månad sedan och allt går fantastiskt bra. Våra kroppar verkar ha ändrat sig när det gäller fell och socker och nu får jag faktiskt ont i magen om jag äter för fet mat. Jag har gått ner 3.5 kg och jag är så nöjd och stolt över mig själv att jag inte gett upp och jobbar hårt. Även med min motion som jag gör varannan dag och jag har inte fuskat en gång! Och som en sann scrappare har jag gjort ett album :) Kolla på 2 peas sök som vanligt på mitt namn Lisafisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Share!